Nachtschaduw Geplaatst: 12 mei Delen Geplaatst: 12 mei Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nachtschaduw Geplaatst: 12 mei Auteur Delen Geplaatst: 12 mei Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
salbie1988 Geplaatst: 13 mei Delen Geplaatst: 13 mei (aangepast) Zeer mooie porto, heb ik ook pas aangeschaft bij iemand en bevalt me uitstekend. Veel beter dan de Baofeng UV-5R waarvan ik er ook een aantal heb. Maar misschien wel handig wat extra informatie bij dit topic wat je ermee wilt bereiken @Nachtschaduw. Probeer je hem te verkopen? Een discussie op te starten of wat? 13 mei aangepast door salbie1988 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nachtschaduw Geplaatst: 17 mei Auteur Delen Geplaatst: 17 mei Er is veel belangstelling bij deze en de mogelijkheden zijn echt heel groot! Firmware wat in ontwikkeling blijft en de Si4732 maken het immens interessant en sterk toegankelijk voor nieuwkomers met wensen tot communicatie. HF FULL BAND Mod. - Quansheng UV-K5 (Si4732 new chip module) - YouTube https://www.youtube.com/watch?v=jxwBlp8HfKU Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.