Ga naar inhoud
GENEGEERD

Quansheng (Full Unlock)


Nachtschaduw

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst: (aangepast)

Zeer mooie porto, heb ik ook pas aangeschaft bij iemand en bevalt me uitstekend. Veel beter dan de Baofeng UV-5R waarvan ik er ook een aantal heb.

 

Maar misschien wel handig wat extra informatie bij dit topic wat je ermee wilt bereiken @Nachtschaduw. Probeer je hem te verkopen? Een discussie op te starten of wat?

aangepast door salbie1988
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is veel belangstelling bij deze en de mogelijkheden zijn echt heel groot! Firmware wat in ontwikkeling blijft en de Si4732 maken het immens interessant en sterk toegankelijk voor nieuwkomers met wensen tot communicatie. 

 

HF FULL BAND Mod. - Quansheng UV-K5 (Si4732 new chip module) - YouTube https://www.youtube.com/watch?v=jxwBlp8HfKU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...