Ga naar inhoud
GENEGEERD

Enquete voor afstudeerproject digitale communicatie student


zara

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

 

Ik had vorige week al een oproep geplaatst om preppers te mogen interviewen, echter ben ik erachter gekomen dat velen zich niet publiekelijk willen tonen en veel waarde hechten aan hun privacy, wat begrijpelijk is voor mij. Dus ik heb nu een enquete gemaakt, bestaande uit 14 open vragen. Het zal ongeveer een kwartier van je tijd in beslag nemen. Ik zou het enorm waarderen als jullie mijn enquete invullen. Ik ga namelijk een app ontwerpen voor burgers die hen helpt om voorbereid te zijn op rampen en ik wil hiervoor wat input van preppers. Ik zal dus veel aan jullie kennis en input hebben. Hierbij de link: https://forms.office.com/e/dyDa41hk42

 

Alvast bedankt voor het invullen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...