Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gebruikte zonnepanelen met nieuwe omvormer


yin yang

Aanbevolen berichten

In januari 2022 gebruikte zonnepanelen met  een nieuwe omvormer geplaatst 8 maal 250 watt dus 2000 watt totaal, waarom gebruikt, simpel één nieuw 340 watt paneel koste 

150 euro, terwijl een gebruikt paneel nog geen 50 euro koste, reken maar uit 3 maal 250 = 750 watt, dit heeft mij 1750 kwh opgeleverd, ondanks dat de panelen niet meer nieuw zijn.

Kosten om dit te realiseren was nog geen 1000 euro, ondanks dat mijn vrouw soms wat sceptisch is wat er allemaal in mijn hoofd rondgaat wat betreft niet afhankelijk zijn van de overheid, was ze nu de koning te rijk.

 

Jaja weliswaar hebben we dankzij de panelen en de houtkachel toch 940 euro terug gekregen en is ons maandbedrag voor energie op 125 euro, voor huishouding van drie personen

mogen we dan niet kagen.

 

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...