Bertus2691 Geplaatst: 13 maart 2023 Delen Geplaatst: 13 maart 2023 ik heb een volautomatische broedmachine voor kippen eieren. en ze worden 2 keer per dag gedraaid per 24 uur . maar ik wil een emoe ei uitbroeden in de broedmachine. en het is noodzakelijk dat het ei 3 keer per 24 uur gedraaid word elke keer een kwart slag. is er iets in de handel om mijn draaimotor met wat electronica om te bouwen dat hij ipv2 keer 3 keer gaat draaien? wie heeft er tips? heb al even gezocht op google maar kon nog niets leuks vinden. wie weet een oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yin yang Geplaatst: 14 maart 2023 Delen Geplaatst: 14 maart 2023 Leg hem onder een broedende kip, 😂 als die broeds zijn hebben ze niets door. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bertus2691 Geplaatst: 15 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2023 hahaha ja kan ik doen...... arme kip..... hij past bijna in het ei... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.