Ga naar inhoud
GENEGEERD

Petroleumstel schoonmaken.


Esmee

Aanbevolen berichten

Graag zou ik willen weten hoe ik dit stelletje kan schoonmaken zodat ik weer verwarmen en koken zonder gas. Het lint draait niet 😞 Ook is het draaiknopje afgebroken, iemand een idee wat ik daarop kan zetten zodat ik geen tangetje meer hoef te gebruiken om gem te draaien.

AD76217E-F3F6-4410-9018-4D428CDE0AC1.jpeg

176B828E-E3E5-4793-B924-E4045D1E535A.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

het knopje is trouwens van kunststof   als hij doormidden gebroken is zou ik zelf een knopje maken van een knoop van een jas ofzo  een klein gaatje inboren en vastlijmen. misschien een stukje rond kunststof halen en gaatje in boren  er is vast wel iemand die dat kan in jou familie of vriendenkring  en dan ook een klein gaatje in een zijkant boren en draad tappen en een klein imbus boutje indraaien zodat hij vast blijf zitten op de platte kant van jou draai mechanisme.  eventueel wil ik dat gerust voor u maken en opsturen naar u  als u nietmand kan vinden .niet zo heel moeilijk om te doen. en schoonmaken van uw oliestel . ikzelf doe het met dasty ontvetter . eerst het grove eraf met keukenpapier en dan ontvetter erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...