Esmee Geplaatst: 24 februari 2023 Delen Geplaatst: 24 februari 2023 Graag zou ik willen weten hoe ik dit stelletje kan schoonmaken zodat ik weer verwarmen en koken zonder gas. Het lint draait niet 😞 Ook is het draaiknopje afgebroken, iemand een idee wat ik daarop kan zetten zodat ik geen tangetje meer hoef te gebruiken om gem te draaien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bertus2691 Geplaatst: 25 februari 2023 Delen Geplaatst: 25 februari 2023 esmee jou katoen zit schuin even eruit halen recht erin stoppen is even priegelen maar anders draait hij je katoen niet omhoog moet echt recht erin zitten en dat knopje heb jij dat nog van het draaimechanisme ? misschien vastlijmen ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bertus2691 Geplaatst: 25 februari 2023 Delen Geplaatst: 25 februari 2023 het knopje is trouwens van kunststof als hij doormidden gebroken is zou ik zelf een knopje maken van een knoop van een jas ofzo een klein gaatje inboren en vastlijmen. misschien een stukje rond kunststof halen en gaatje in boren er is vast wel iemand die dat kan in jou familie of vriendenkring en dan ook een klein gaatje in een zijkant boren en draad tappen en een klein imbus boutje indraaien zodat hij vast blijf zitten op de platte kant van jou draai mechanisme. eventueel wil ik dat gerust voor u maken en opsturen naar u als u nietmand kan vinden .niet zo heel moeilijk om te doen. en schoonmaken van uw oliestel . ikzelf doe het met dasty ontvetter . eerst het grove eraf met keukenpapier en dan ontvetter erop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.