STEVRI Geplaatst: 24 januari 2023 Delen Geplaatst: 24 januari 2023 Hallo, ik ben al een poosje aan het kijken naar een ondergrondse bunker/hut, ik weet niet goed hoe ik moet beginnen, is er iemand met ervaring die mij tips kan geven, bijvoorbeeld matrialen lijst, plattegronden, plekken waar dat mogelijk is enz. Alvast bedankt, STEVRI Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 januari 2023 Delen Geplaatst: 25 januari 2023 Misschien handiger om al je ideen een in 1 topic neer te zetten. En ook wat je budget en leeftijd is. Ik krijg een beetje een onderbuik gevoel van onrealistische vragen stellen waar je zelf nog niet erg lang over nagedacht hebt. Als ik bunker en tekening inklop in google kan ik de hele week uit de voeten. Maar jij gaat geen bunker bouwen. Ook geen schuilkelder. Want heb je al grond gekocht? Een bouwvergunning? En nee het mag ook niet diep in de bossen op de veluwe en ja ze /men vind je toch wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 24 juni 2023 Delen Geplaatst: 24 juni 2023 2 rollen folie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yin yang Geplaatst: 24 juni 2023 Delen Geplaatst: 24 juni 2023 Haha dat is echt een bunker. zeker te veel naar Alaskan Bush People gekeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.