Ga naar inhoud
GENEGEERD

Droogoven

slimstrong
 Share

Recommended Posts

21 uur geleden, Sjuul zei:

@slimstrong,

Uhm, ik merkte pas op, dat ik blijkbaar een schimmel probleem heb, toen ik 

op zoek was naar mijn schapevachten binnenzooltjes.

De leren binnenzooltjes waren beschimmeld, van die wollige witte schimmel.....

Die staan in de trapkast, waar ik verder alleen maar 'droog' spul bewaar.

De meest onhandige uitvinding, zo`n trapkast, tenzij je een  slangenmens bent of er zelf licht in aanbrengt....

Ach, joh, ik heb al zoveel gezeik met de woningbouw gehad, ik ben daar doodmoe van.

Ze doen totaal niks ,aan wat voor probleem dan ook.

Maar lopen wel gereformeerd te zeiken, als je het gras tussen je tegels laat groeien.....

Pfff.... 

Ik heb hier in de kamer een stopcontact, dat spontaan vonkt, soms wel, soms niet,

als ik daar een stekker in steek....(?) 

De kozijnen en of de binnendeuren zijn bijna allemaal door de vorige bewoners uit verband geropt

Het was een stelletje tuig wat hier voor mij in gewoond heeft...

Er was zo veel beschadigd, of was ontzettend vies...

Aso tuig.

Nu een ander huis vinden, wordt wel even wat lastiger, he? 

Brrrr. Dat is niet fijn om je binnenzooltjes zo te vinden en er dan achter te komen dat je wel een heel groot probleem in je huis/leefsituatie hebt. Wat een nare situatie met de woningbouwvereniging ook....:-)) Tja, een ander huis vinden is zeker niet eenvoudig...sterkte met al dat gedoe. Ik hoop dat je de moed niet helemaal op hebt gegeven...

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Op 30-9-2021 om 18:38, Sjuul zei:

@slimstrong,

Ooh, noten zaden repen!?

Heb jij daar ook een recept van?

Wil jij dat hier delen?

Iemand heeft eens noten/zaden repen maken, heel snel uitgelegd... niets van onthouden! 🤣🤔

je leert toch het meest van zelf doen. 

Gebruik jij de gedroogde groentes, e.a.  als voorraad? Of gebruik jij ze ook, dagelijks met koken?

Maar even iets van internet geplukt...dit is een goed recept....er wel een oogje op houden als je het   zadenmengsel in de oven hebt. Het kan snel aanbranden! 

• Leuk 1
Link naar reactie

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...