JohnVonSchutz Geplaatst: 5 januari 2015 Delen Geplaatst: 5 januari 2015 Ik heb nu een aantal bogen maar die staan allemaal in de hoek tegen de muur. Ik wil dus eigenlijk een boog ophang iets maken maar heb geen inspiratie. Heeft hier iemand een goed idee of hoe hang je ze zelf op? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 10 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Het makkelijks is een rek te maken gewoon 2 staande latten met daar deuvels of pinnen in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Ja daar had ik ook wel aan gedacht, maar ik zit ook te denken aan 2 dikke takken met veel kleine takjes zonder schors en de kleine takken als oplegger te gebruiken. Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat het in de realiteit zo iets wordt wat jij al zei. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 13 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2015 is inprincipe het zelfde toch en ja denk als je hdet van takken doet toch net war mooier is:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten