homerun Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2014 ja zeker maar dat zie ik verlopig nog niet gebeuren en eerst maar even zorgen dat de groep bij elkaar komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 wat heb je aan een leger in een tijd waarin alles via pc en met atoombommen kan worden uitgevochten ? Niemand weet met welke wapens de derde wereldoorlog zal uitgevochten worden, maar de vierde zal beslist worden met stokken en stenen. - Albert Einstein /COLOR] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2014 aahh die is wel goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2014 en sterker nog ook waar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daan Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 even een paar dingen; 1. hoe moeten wij in zwitserland komen(gezien je niet met ouderen samen wilt werken)? 2.ik denk dat als we met een stuk of 8 jongeren zijn(12+ zou wel handig zijn,lijkt mij?) en we wat wapens hebben, dan denk ik aan bogen en messen en evt. speren ofzo dan kunnen we wel 1-4 volwassenen aan hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 29 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2014 ja ik probeer ook een groep samen te stellen ik heb er al een paar 1tje is volwassen en die ken ik ook. dan heb ik er ongeveer 4 met mij er bij getelt. Â mvg homerun Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Lol wij als tieners volwassenen aankunnen met speren xD die volwassenen kunnen ook messen hebben en andere wapens dusja... dan moet je met een grote groep zijn om de afstand naar zwitserland ff af te kunnen leggen, want met acht tieners denk ik dat we het niet zullen halen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2014 ja maar het gaat er ook niet om dat we volwassenen aankunnen. oké ik snap dat veiligheid wel belangrijk is. maar met een kleine groep van een aantal tieners heb je wel het voordeel dat je ongezien kan blijven en de eerste klap kan uitdelen wat al een erg groot voordeel is. dus ik zou geen groep willen dan meer dan 10 mensen. voor een Bug out dan. mvg homerun maar daan is dat nou een aanmelding? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daan Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 @little ik bedoelde meer als we een bol in nederland hebben en er een paar het komen terroriseren, dan kunnen we ze stoppen en als ze doorgaan van ach het zijn maar een paar tieners. gevolg: tsjakkaaa, weer een paar minder op aarde. @homerun; denk het niet, sowieso weten mijn ouders het niet, en ik heb mijzelf nog niet overtuigd zeg maar, dus prep ik ook nog niet en dus ben ik niet echt nuttig en dus wil je mij (lijkt me logisch) ook helemaal niet erbij hebben(sorry klinkt raar) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2014 @daan geen probleem hoor ik vind dit beter dan de hele dag op de XBOX te zitten. en ik heb nu een tijdelijke BOL in Noord brabant waar ongeveer max 4 mensen in kunnen slapen terwijl het dan erg krap zou zijn maar je kan er altijd een tentje naast ouzo zetten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 30 oktober 2014 Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Mijn vaardigheden zijn: 1. Boogschieten 2. Plantenkennis 3. DIY met hout, metaal etc. 4. Conditie (10 Miles Antwerpen uitgelopen) 5. Vallen zetten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 ja ik en @IamLordx hebben vorige week afgesproken om te gaan samenwerken. we zijn van plan om ook een BOL te maken. waar zeg ik natuurlijk niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2014 is er misschien hier wat animo. want ik zoek nog 2 mensen die mee willen winter kamperen. en dan kunnen we misschien iets afspreken voor die groep. dus ik hoor het graag van jullie wie er mee wilt. als je vragen hebt stuur dan gerust een pm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten