paracordx Geplaatst: 3 mei 2014 Delen Geplaatst: 3 mei 2014 voor de gene die mij niet kennelijk ben paracordx ik ben 13 jaar en samen met mijn moeder al jaren lang aan het preppen ik ben sinds een paar weken mijn eigen Vooraad aan het aanleggen! tot nu toe is mijn grootste aankoop mijn leahterman! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deventerprepper1 Geplaatst: 3 juli 2014 Delen Geplaatst: 3 juli 2014 Welkom Paracordx! Het spijt me dat ik zo laat reageer, maar ik was lang afwezig van het forum... Ik moet met schaamte toegeven dat ik eigenlijk nauwelijks voorraden heb; ik gebruik vooral items rond het huis. Ik feliciteer je alvast met het feit dat je in je gezin een vooraad aan het aanleggen bent, zeker al zo jong. keep it up! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gebruikersnaam Geplaatst: 4 juli 2014 Delen Geplaatst: 4 juli 2014 Ik ben ook 13, Maar ehh, ik ben aan het sparen voor mijn grootste aankoop... Een Condor 3 day assault pack! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Max v. Bok Geplaatst: 31 juli 2014 Delen Geplaatst: 31 juli 2014 Hallo ik ben 14 en mijn grootste aankoop was een machete van 30,- bij de legerbroekendump in Waspik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 hier een 14 jarige en bij mij is het de fosco assault backpack 3days Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 4 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2015 ik denk m esee 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten