Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welkom bij de Singer/Adler gekkies Highway, maar zo heten we alleen vandaag!


Gast DickBerts

Aanbevolen berichten

Welkom Highway,

 

Dat kleding maken maar weer een echt mannenberoep *) mag worden.

 

Met hartelijke groet,

 

Dick Berts.

Kleermaker i.o.

 

*) De Algemene wet gelijke behandeling dwingt mij, om hier ook vrouwenberoep te schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dank je Bert, ook ik ben benieuwd hoe het me af zal gaan. En ik een kleermaker worden? wie weet.. een klereleier ben ik al ;)

Mijn vriendin mag het verfijnde werk doen,vind ze ook leuk. Broeken en dekbedden en zo. Ik heb zelf meer interesse in het grotere lompe spul. Zo wil ik ooit nog een 'slimme' bustent maken, of veldbedden, en ook foudralen voor alle losse 'gear' wat ik verzameld heb en nu rondzwerft in suf slap plastic.

Maar je hebt zeker gelijk, zo'n machine is altijd handig. De Adler hebben we al zo'n 4 jaar nu... blijkbaar komt nu de tijd om met de Singertjes mee te doen en eindelijk productief te worden :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Highway. Ik heb geen ruimte voor zo'n schoenmakers machine, maar als ik jou was, dan sloeg ik wat zolen etc. in. Daarmee zit je volgens mij op rozen bij een crisis. Lijkt me ook nog leuk om te leren. Als je alle materialen en een instructieboek maar in huis hebt. Mega crisis betekent geen internet, geen tv, geen werk, niets meer te krijgen, maar wel veel tijd om nog iets te leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garen en naalden konden nog wel eens het belangrijkste wezen. Er staan nog heel wat naaimachines op zolders te roesten, maar niemand heeft er garen en naalden bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...