hamster Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 hoi preppers Er is straks als de shit gebeurt een gebrek aan energie, als je die hebt kun je die beter ergens voor gebruiken wat nuttig is. Verdediging opladen batterijen enzevoort, zeker niet voor een slurpende wasmachine. Vandaar dat ik een tijdje terug google heb uitgeplozen en al gauw vond ik dit ,waarschijnlijk zullen er verschillende linkjes/draadjes zijn hier op het forum. Ik heb het uitgewerkt tot een lichtgewicht portable energie vrije wasmachine,in een docx bestand hopelijk is het wat voor de liefhebbers onder ons. Hier te downloaden docx Zoals altijd elk commetaar is welkom. Hamster. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 16 september 2013 Delen Geplaatst: 16 september 2013 Heey! beide links leveren niets op, ik was nou juist zo benieuwd!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 10 juli 2014 Delen Geplaatst: 10 juli 2014 ik denk toch dat er iets fout gaat hoor want elke link komt op dezelfde site uit, met andere woorden, wat hij zij bij de "autoband sandalen" het lijkt inderdaad reclame! misschien loopt er iets vast als hij hyperlinks instaleert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 maar in de prepshop is ook een energievrije "wasmachine" te vinden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2014 die "energie" vrije wasmachine hebben we nu bijna een jaar en gebruiken deze alleen nog maar voor de was aangezien we geen wasmachine meer hebben. Deze bevalt ons heel goed en werkt een heel stuk sneller dan een normale wasmachine met de zelfde hoeveelheid was (1 was voor de wasmachine komt overeen met 4 kleine wasjes in een emmer) Er zijn hier 2 mooie reviews over gemaakt, een van de ouderwetse versie en een van de prepshop. voor de uitgebreide prepshop versie:http://preppers.nl/forum/threads/6976-Review-Mobile-Breathing-Washer-Wassen-met-weinig-water-amp-zonder-stroom?highlight=breathing en voor de ouderwetse versie: http://preppers.nl/forum/threads/9253-Nieuwe-aanwinst-wasklok-en-mob-wringer?highlight=breathing Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten