samurai Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Hoe maak je zelf je eigen prepspullen met hergebruikte materialen, in plaats van deze te kopen? Zo kan je je eigen pijlen maken, je eigen houten opslag stellages voor je boodschappen.. Wat kan je allemaal met oude door anderen ongebruikte materialen en "rommel", waar zijn deze materialen zoal te vinden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 Afgelopen tijd geprobeerd om een baardmuts te maken. De goedkoopste die ik op internet had gevonden was 20 euro en nu zelf gemaakt voor nog geen 67 cent. Dus een behoorlijke kostenbesparing, Helaas kan ik geen afbeelding toevoegen dus vandaar het linkje. http://vempain.webnode.nl/produkten/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 ik kijk altijd op rommelmarkten voor oude messen ,bijlen , vijlen , beitels ed die kun je goed gebruiken om zelf weer snij gereedschap van te maken (moet wel echt oud zijn zodat je weet dat je goed staal hebt (de tegenwoordige nieuwe stalen zijn veelal luchthardend wat hergebruik erg moeilijk maakt ) van die oude vijlen kun je ook goed een steel voor flint @ steel van maken gr wafels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 8 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2014 over rommelmarkten gesproken, op rommelmarkten kun je ook veel prullaria vinden van koper, en als je dat voor een goede prijs kan kopen . . . bijvoorbeeld een oude koekoeksklok met koperen of bronzen gewichten en radertjes. als de klok het niet meer doet en je hebt er bijvoorbeeld 2,50 aan uitgegeven zit je goed ( en als de klok het wel doet ook, het blijft een klok op groene energie hé ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten