Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Ik denk dat ik het zelf zo lang mogelijk uit zal stellen en dan mogelijk begin met wormen en insecten. Misschien ga ik nog vissen, maar ik vermoed dat het daar ophoudt. Echter ik blijf realistisch, ik tracht zonder doden te leven, maar mijn zelfbehoud zal waarschijnlijk voorgaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Bij mij ook, dan wordt het toegestaan. Dieren doden om te eten, dat doet de mens tegenwoordig niet meer. Als SHTF, dan zal het doden van dieren om te eten mij de rechtvaardiging geven als het niet anders kan, maar alleen als het niet anders kan. Maar denk wel dat er 1 ding positief is aan SHTF, namelijk dat dieren beter uit zullen zijn..de natuur neemt het dan deels weer over..geen bio-mega industrieen meer..hoop ik... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Uitgaande van het ergste, ongekende honger, helaas is het antwoord dan: Ja, ik zal dan dieren doden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten