the-young-generation Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 hallo iedereen, ik woon in Nunspeet dat ligt boven Harderwijk (Gelderland) en ik zie op deze site dat er veel 'meetings' worden gehouden in Nunspeet om dat dat redelijk centraal licht. nu heb ik nooit zo heel veel zin om naar die meetings te gaan omdat naar mijn idee alleen maar ouderen zijn. toen kwam ik op het idee dat WIJ misschien ook wel een meeting voor ons zelf kunnen organiseren! En misschien de ouderen er bij uit nodigen of om hulp vragen om zo'n meeting te organiseren. mij lijkt het namelijk wel leuk om met jullie een dagje door te brengen in de bossen? en elkaar dingen aan te leren. en om zelf wat meer van jullie te leren hoe met het peppen om gaan. ik ben erg benieuwd naar de reacties want volgens mij gebeurt er bij deze groep vrij weinig. (ps. zijn er toevallig meerdere karpervissers hier in deze groep? ik hoor het graag!) m.v.g YG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Ik woon in Schiedam, dat licht midden in Zuid-Holland Ik zou wel met zo'n meeting mee willen doen, alleen is de vraag nog waar?, want we wonen niet echt dicht bij elkaar. En p.s. ik ben ook een karpervisser (ook een snoekvisser) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the-young-generation Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 mmmm ja we wonen wel ver uit elkaar maar volgens mij als we goed gaan breinstorme dat we er meschien uit komen leuk dat je aan kerperen en snoeken doet. ik doe ook wel aan snoeken maar karperen vind ik toch het leukst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
longsurviver Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 het lijkt mij ook wel leuk zo'n meeting dan moeten we alleen ff bij iedereen peilen waar ze het graag willen houden en wat we dan gaan doen, maar als we iets leuks gaan doen: i'm in:cool: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 het is wel leuk maar meestal zit ik met vervoer en werk jammer genoeg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ćevapči Geplaatst: 8 maart 2015 Delen Geplaatst: 8 maart 2015 1991! Hoop dat ik er nog bij mag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2015 worden hier nog verdere plannen gemaakt ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fightermo Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 lijkt me heel erg leuk. zit een beetje met het zelfde probleem geen zin om alleen maar tussen de oudere generatie te zitten haha. Ook bang dat ze ons niet helemaal serieus nemen.. Ik hoor het graag.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fightermo Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 is er nog intresse in een meeting? ik wil wel wat organiseren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 als het niet te ver is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten