zippo Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 ergens in halverwege/eind januarie "14..kunnen we een jaartje over beppen en preppen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Lijkt me leuk en wil best helpen om wat te organiseren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 14 februari 2013 Delen Geplaatst: 14 februari 2013 top..we kijken wel hoe het loopt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 25 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2013 Hoe staat het hier mee :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 Deze staat bij mij even op een laag pitje ivm andere bezigheden maar ik spreek Zippo aanstaande zaterdag dus dan kunnen we eventueel even kijken wat we kunnen doen. Locatie regelen is me helaas nog niet gelukt om een mooie centrale plek te vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 27 november 2013 Delen Geplaatst: 27 november 2013 een goedesmorgens deze morgen ladys over die locatie zat ik ook wat te peinzen, mss kunnen we onze carlos vragen wat de mogelijkheden zijn voor het gebouwtje in nunspeet? wat denken jullie van die locatie..ligt vrij centraal in ons kikkerlandje en is makkelijk te bereiken het gemak/probleem van ver weg/dichtbij blijven we altijd houden denk ik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 27 november 2013 Delen Geplaatst: 27 november 2013 Nunspeet is een erg mooie centrale locatie en ook het scoutinggebouwtje is van alle gemakken voorzien. Ik stem voor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 16 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2013 Nunspeet is een hele mooie locatie ik ga er zeker bij zijn als het door gaat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten