Gast Jager Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Lijkt me leuk als we bij deze groep foto's van onze activiteiten gaan delen. Nu moet ik helaas bekennen dat ik nooit zo'n fotomaker was, maar vanaf volgende week (beide dochters zijn deze.week met een tussenpose van 4 dagen jarig), zal ik zelf wens het 1 en ander plaatsen. Grtz, Jager Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Heb ik ook al geprobeert maar op het moment kan je nog geen foto's plaatsen. Er schijnt een bug in het programma te zitten. Ik heb al contact hierover met DrPepper en zodra het werkt laat hij het weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Nog steeds niet he! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2013 Nee nog steeds niet. Ik zal hem nog eens een pm sturen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten