Gast Dick Berts Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Op bijgaand filmpje kun je zien, hoe je de leren drijfriem van je Singer trapnaaimachine kunt vervangen. hg Dick. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 24 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2013 Deze video heb ik een paar maal bekeken, maar het is me niet duidelijk wat er gebruikt wordt als drijfriem. Is dat electriciteitsdraad met een metalen draad erin? Of is het een echte leren drijfriem, die voor elke machine op maat moet worden gemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 24 januari 2013 Delen Geplaatst: 24 januari 2013 Emmy, het zijn leren drijfriemen. Hier kun je ze bestellen; http://www.matson.nl/website/Read.php?PageID=1739 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 24 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2013 Geweldig! Die zaak ken ik. Zo'n drijfriem op voorraad lijkt me best fijn. Dank je wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten