alberto Geplaatst: 25 augustus 2015 Delen Geplaatst: 25 augustus 2015 In hartje Portugal bieden wij diverse percelen grond voor zelfvoorzienend wonen. Zo hebben wij momenteel 1 perceel van een halve Ha en 2 stukken van ongeveer 1Ha De percelen zijn onderdeel van ons landgoed( 10 Ha) gelegen nabij een dorpje en aan de voet van natuur/ berggebied "Serra da Estrela". Uitstekend bereikbaar. lange termijn mogelijk. Huur vanaf 50 euro per maand. voor info graag mailen naar amruigrok@sapo.pt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 25 augustus 2015 Delen Geplaatst: 25 augustus 2015 In hartje Portugal bieden wij diverse percelen grond voor zelfvoorzienend wonen. Zo hebben wij momenteel 1 perceel van een halve Ha en 2 stukken van ongeveer 1Ha De percelen zijn onderdeel van ons landgoed( 10 Ha) gelegen nabij een dorpje en aan de voet van natuur/ berggebied "Serra da Estrela". Uitstekend bereikbaar. lange termijn mogelijk. Huur vanaf 50 euro per maand. voor info graag mailen naar amruigrok@sapo.pt Niet dat ik persoonlijk interesse heb maar is het dan niet handig te vermelden of er gebouwd mag worden of dat er reeds bestaande bebouwing is, of er aansluitingen zijn (of te realiseren) op elektriciteit, riool en of er watervoorzieningen zijn? Ook kunnen enkele foto's van de percelen en omgeving wellicht enthousiasme genereren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alberto Geplaatst: 25 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2015 op de percelen mogen alleen mobile behuizing geplaatst worden. water en elektra niet aanwezig, maar is in overleg te realiseren. Foto's en nadere info op aanvraag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 27 augustus 2015 Delen Geplaatst: 27 augustus 2015 Is er enig voordeel bij het huren van een dergelijk stuk grond? Portugal is heel goedkoop weet ik toevallig (mijn oom heeft daar een vakantiehuis) en doorgaans is kopen op de langere termijn dan goedkoper, vooral als de grond al bebouwd is of als bebouwing is toegestaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.