Catharact Geplaatst: 28 juli 2015 Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Dit is iets wat ik jullie niet wilde onthouden, en ik raad dan ook zeker aan de rest te bekijken. Overland Expedition is een Youtube kanaal van een groep 'overlanders', mensen die zo veel mogelijk off-road van A naar Beter gaan. Bovenstaand filmpje laat hun nieuwste speeltjes zien. Op dit moment uploaden ze elke week een aflevering van hun tweede seizoen waarin ze van Mexico naar het zuidelijkste puntje van Argentinië dwars door Zuid-Amerika rijden. Het eerste seizoen betrof een reis door Canada en Alaska en kan ik ook zeker aanraden om te bekijken. Buiten het feit dat ze met extreem mooie spullen rond racen is het camera werk bijzonder prachtig. Dit maakt voor mij ook hun filmpjes zo bijzonder. Al met al een aanrader om in de loze uurtjes een paar afleveringen te bekijken, en wie weet doe je nog ideeën op. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 29 juli 2015 Delen Geplaatst: 29 juli 2015 Leuk filmpje! Zou ook wel zo'n wagen willen als BOV, maar ik heb iets niet wat zij wel hebben: een berg geld en sponsors... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.