Gast Geplaatst: 6 juli 2015 Delen Geplaatst: 6 juli 2015 Onderzoekers hebben met hulp van IBM's virtuele supercomputer een methode gevonden om water efficiënter te filteren met behulp van koolstofnanobuizen. Met de technologie willen de onderzoekers de nanobuizen optimaliseren om zeewater te ontzouten en zuiveren, waarmee watertekorten en slinkende zoetwaterreserves kunnen worden aangepakt. http://www.nu.nl/internet/4082964/supercomputer-helpt-bij-efficienter-filteren-van-water.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 6 juli 2015 Delen Geplaatst: 6 juli 2015 Interessant stukje. Dus volgende keer als ik ga kamperen neem ik wel een supercomputer mee in de rugzak . Of bestaad er een super laptop? dat zal misschien beter gaan. Want, dan heb ik ook nog ruimte voor mijn opklapbare hotel. ( flauw grapje) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.