carsten888 Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 @carsten888 Eendenkroos ... ach ja! duckweed. dat zat ook in Doomsday Preppers seizoen 1. Die familie met dat zwembad met tilapia en met die kippen boven het water. jammer dat dat niet zo goed spul is als spirulina, maar wel te doen in ons klimaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
damnsharp Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 @carsten888, dank je voor de linkjes; ga ze doorspitten. Dat 25 graden warm houden is in NL als SHTF wel lastig lijkt mij. Maar goed, zon en windenergie gebruiken. @carsten888 + @prepperpappa: ja! die familie met tilapia en dat zwembad en kippen, dat is de 1e aflevering die ik van DP zag, geweldig. Eendenkroos was ik weer vergeten, ook goed plan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carsten888 Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Om eendenkroos te kweken moet je steeds nitraat bijvullen. Voor zover ik kan vinden zit dat alleen in mest. Ik zie een beeld voor me van een aquarium met poep waar dan eendekroos op drijft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MatthijsNL Geplaatst: 27 juli 2013 Delen Geplaatst: 27 juli 2013 Zie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
damnsharp Geplaatst: 27 juli 2013 Delen Geplaatst: 27 juli 2013 Hey wat leuk @MattijsNL, kickstarter project. Ik ga het eens bekijken, thanks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.