Järv Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Ka-Bar Becker BK-7 Ik heb er zelf een .... op aanraden van Alfie .... en onderstaand review zijn, afgezien van de afgebroken punt, exact als mijn bevindingen en ik had het niet beter kunnen omschrijven. Ben zelf dan ook zeer tevreden met het mes. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Ka-Bar Becker BK-7 Ik heb er zelf een .... op aanraden van Alfie .... en onderstaand review zijn, afgezien van de afgebroken punt, exact als mijn bevindingen en ik had het niet beter kunnen omschrijven. Ben zelf dan ook zeer tevreden met het mes. Ka-bar is niet slecht. Maar, gebroken punt. Heb je lopen wrikken toen de punt ingeklemd zat ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Ka-bar is niet slecht. Maar, gebroken punt. Heb je lopen wrikken toen de punt ingeklemd zat ? de heer in kwestie: Alfie, heeft inderdaad zo lopen wrikken dit in combinatie met steeds grote temperatuur wisselingen (in half brandend hout steken en daarna weer in de koude grond) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 de heer in kwestie: Alfie, heeft inderdaad zo lopen wrikken dit in combinatie met steeds grote temperatuur wisselingen (in half brandend hout steken en daarna weer in de koude grond) Misbruik dus. Iets wat ik direct herkende, door mijn eigen lompheid in het verleden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Yep, Alfie vertelde in z'n filmpje al dat het zijn, en niet zijn mes, schuld van de gebroken punt was. De punt van mijn Becker BK7 zit er nog op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Blijft geweldig die filmjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.