Alpacaatje Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Ik heb zo'n hekel aan de term "vrouwtje"... gelukkig ben ik dan niet de enige dat vind ;-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Gefeliciteerd met je 1000ste post Wat een goeie review, zeker omdat het bij veel mensen nog steeds een taboe is om over de menstruatie te praten. Het wordt tijd om die hele bergen maandverbanden en tampons (die bovendien ook nog eens stikvol chemische zooi zitten) flink te verminderen En als er dan zo'n prima oplossing voor is ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Goeie review @Vempain! Was er al een tijdje erg benieuwd naar omdat ik het zelf niet zie zitten om met uitwasbare doeken in de weer te zijn aangezien ik vaak geen lichte menstruatie heb en ik mezelf al zie zitten met weet ik het hoeveel doeken.. Maar ik vraag me nog wel af met het eruit halen of het dan allemaal een beetje schoon blijft, En wanneer weet je dat ie vol is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 6 januari 2015 Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Mooie en eerlijke review! top hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.