Mandy Lifeboats Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Leuk en boeiend boekje te downloaden via onderstaande link. Ondertitel op omslag: wat elke huisvrouw in tijd van oorlog en distributie moet weten omtrent de voedselbereiding Op de omslag ook: Hoe bespaar ik op: koffie thee suiker en gas? http://www.geheugenvannederland.nl/?/nl/items/EVDO02:NIOD05_2769 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Nog wel meer leuk leesvoer als je zoekt op "rantsoenering" http://www.geheugenvannederland.nl/?/nl/zoekresultaten/pagina/1/Rantsoenering/subject%20all%20"Rantsoenering" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Ik heb er even doorheen gekeken kan er helaas zelf niet veel mee. hoofd bestanddelen zoals aardappelen, peulvruchten, varkensvlees en zuivel vallen voor mij al meteen af maar denk dat sommige hier wel wat mee zullen kunnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2014 @Lindaja ik weet niet of jij die dingen vermijd uit medische noodzaak, smaak of idealistische keuze, ik denk dat iedereen wel heel bewust dingen uit zijn menu laat voor welke reden dan ook. Maar als het een kwestie gaat worden van verhongeren dan zullen veel mensen het toch wel proberen denk ik. (Denk maar aan de hongerwinter verhalen met tulpenbollen en troeteldieren). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 4 augustus 2014 Delen Geplaatst: 4 augustus 2014 zware medische noodzaak ik eet nog beter allerlei insekten dan iets daarvan 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2014 Oef, dan zou het in tijden van schaarste verrekte moeilijk voor je kunnen gaan worden. Ik hoop dat je naast de insecten ook qua voorraad en zelfverbouwing jezelf op de rails zal kunnen gaan houden. Sterkte meid! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 4 augustus 2014 Delen Geplaatst: 4 augustus 2014 wees niet bang ik zal niet snel op insekten hoeven terugvallen groente en fruit is goed te kweken japanse kwartels zitten in de planing ( wegens siervogel zijnde kun je die ook in woonwijken houden ) en mijn rijstvoorraad kan ikwel een paar jaar mee vooruit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.