Rodin Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Self Defense Handbook (online) Hier nog een online zelfverdedigingsboek. Check even of het wat is. Ik wil er vervolgens wel een PDF van maken en uploaden. http://www.foprangeinc.com/Self%20Defense%20Handbook/SelfDefenseHandbook.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Heb even gekeken Rodin, ik vind het niet veel soeps. Ik heb zelf kill or get killed vande USMC door Rex Applegate en Get Tough van Fairbains inderdaad van de commando dolk. Dit was vroeger het standaard werk voor commando's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Van beide zijn pdf versies zie ik maar ik weet niet hoe ik ze op de site kan zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Van beide zijn pdf versies zie ik maar ik weet niet hoe ik ze op de site kan zetten. Vinden de mod's hier niet goed i.v.m. illegaliteit. Bij hotfile.com kun je een account aanmaken en de PDF's uploaden, waarna mensen je via een PB om de links kunnen verzoeken. Ik heb deze PDF's ook inmiddels gevonden en kan ze uploaden als je wilt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Ik heb de harde versies in de boekenkast. maar dank je wel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.