Ga naar inhoud
GENEGEERD

Handkruisboog


demon44

Aanbevolen berichten

@Joop Ja Joop ik ken het boek , http://home.kpn.nl/veen0804/

ik heb het wel niet gelezen maar ik weet hoe je een boog maakt , :) dus ook dat het veel werk is en dat het allemaal niet zo eenvoudig is (zowel de boog als de pijlen die erbij zullen horen )

dan dat het lijkt en bij een kruisboog komt er nog meer bij kijken , maar het blijft allemaal mooi spul :cool:

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 4 weken later...
Als je, zo klein, zoveel veerkracht moet hebben moet je een techniek gebruiken wat de auto-industrie voor vering gebruikte (vroegah), bladveren.

Als ik een handboog zou maken zou ik meerdere lagen verenstaal gebruiken. Metalen linialen kan je goed gebruiken. maak een aantal linialen van verschillende lengten en maak de buitenste boog het kortst. google even op "bladveren" dan snap je wat ik bedoel.

 

Precies vroeger op de sloop maakten we ook atijd handbogen van bladveren van een aanhanger staalkabel als pees lmao

Og naar het tuincentrum voor wat dikke bamboe stokken diameter 2,5 3,5 centimeter slangeklemmen en staalkabel als pees

Je wil niet weten hoe hard en ver dit schoot hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...