Dispar Vulgo Geplaatst: 8 februari 2013 Delen Geplaatst: 8 februari 2013 Is nou alles led wat de klok slaat, heeft er iemand ervaring wat een emp doet met je led die in je zaklamp zit. En nog maar te zwijgen over de aansturing van die ledlamp. Tot nader order laat ik de ouderwetse gleoilampjes in mijn maglite ( 3 stuks ) maar even zitten............. Iemand een idee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 8 februari 2013 Delen Geplaatst: 8 februari 2013 Ik heb wel gelezen dat de leds daar niet tegen kunnen, de gloeilampjes wel. Zal eens zien of ik dit terug kan vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 8 februari 2013 Delen Geplaatst: 8 februari 2013 Ja ik heb een idee. Je bent slim bezig. LED 's en de aansturing gaan heel waarschijnlijk kaduk vij een EMP. Je kan ze simpel beschermem door een een goede faradaykooi te maken. Gloeilampen hebben dit probleem niet. Oja bekijk deze maar even (ook deel 2) Succes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.