driehart Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 Ik zie in de bezoekersaantallen dat er enorm veel gasten zijn. elke dag weer, de hele dag door. Gelukkig zie ik ook dat er velen in de voorstelronde aangeven eerst een tijdje gekeken te hebben en vervolgen zich toch aangemeld hebben op het forum. Dat belooft nog wat zou ik zeggen..... Meld je aan en stel vooral vragen. Er zal best wat zijn wat nog niet besproken is.(eerst even de zoekfunctie gebruiken) Ik heb nu ervaren dat velen welwillend zijn om een ander op weg te helpen en ideeen uit te wisselen. Driehart 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 @driehart ik denk dat er gewoon nog heeeeeeel veel uit de kast moeten komen. ;o) keep on prepping.. xxbirgittexx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 @driehart ik denk dat er gewoon nog heeeeeeel veel uit de kast moeten komen. ;o) keep on prepping.. xxbirgittexx Wel de voorraadkast dan he Bir ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 Ik zie in de bezoekersaantallen dat er enorm veel gasten zijn. elke dag weer, de hele dag door. Gelukkig zie ik ook dat er velen in de voorstelronde aangeven eerst een tijdje gekeken te hebben en vervolgen zich toch aangemeld hebben op het forum. Dat belooft nog wat zou ik zeggen..... Meld je aan en stel vooral vragen. Er zal best wat zijn wat nog niet besproken is.(eerst even de zoekfunctie gebruiken) Ik heb nu ervaren dat velen welwillend zijn om een ander op weg te helpen en ideeen uit te wisselen. Driehart Sluit ik me volledig bij aan, hoe meer meningen, hoe meer mensen die zaken weten/onderzoeken of bij kunnen dragen. Hoe beter. KOM OP. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2013 Juist! die kant moest het opgaan. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Het is een uitnodiging. Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2013 @missbir, Uit de kast komen... daar begint het mee. Een enorme drempel die naderhand geen drempel blijk te zijn! THX, Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.