Roeltest Geplaatst: 51 minuten geleden Geplaatst: 51 minuten geleden Van Sinterklaas gekregen: strop middel zonder wax : diamant spray. ik weet niet of jullie het weleens mee hebben gekregen dat je met het stroppen op het geluid af kon gaan voor wat betreft de juiste hoek. Ik snapte daar nooit iets van. Aldus met zo een spray zonder wax hoor je het dus. Dus best wel ideaal voor de beginners en fenomenaal voor de gevorderde. ik heb afgelopen twee dagen reeds geslepen en gestropte messen alsnog over de strop gehaald met deze spray. En was onder de indruk van het gemak en het resultaat. Nu zijn ze helemaal scherp. Ik heb het bij de 1 micron spray gehouden . Die staat gelijk aan 14000 grit ( mijn oude diamant pasta ging maar tot 4000). Ik twijfel nog of je met het machine deze spray ook kunt gebruiken , ik vermoed dat het te snel heet wordt. Maar om met de hand te stroppen is dit spul mijn nieuwe favoriete middel. Een echte aanrader voor onder de kerstboom. en deze kun je in de kast laten liggen 🥳 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.