Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Eergisteren begaf hier de cv ketel het wat dus betekende geen warm water, voor de afwas etc red je je prima maar vooral met de warmte van afgelpen dagen is het toch wel lekker als je je even kan douchen na het werken inplaats van te wassen met een teiltje en een washandje.

Wat was ik blij dat ik een keer zo een camping douch gekocht had op een rommelmarkt voor 5,- ik zad namelijk 2 dagen zonder warm water.

Deze is met een losse accu en oplaadbaar via usb dus ook te gebruiken voor een tijdje zonder stroom en dus in combinatie met een zonnepaneeltje prima te laden. Dit type lijkt in de accu 2x 18650 cellen te hebben en zal dus zo rond de 8 - 10 watt vermogen hebben, ook even getest hoe lang de douch kon werken tot het accutje leeg was na 2 uurtjes ben ik maar gestop...

Ik heb uiteindelijk gewoon een pannetje met 4L water gekookt en dat in een 10L emmer gegooid en aangevuld met koud water. Na mijn schatting kon ik hier zo een 5min op douchen.

Het was de 5,- in iedergeval meer dan waard, op aliexpress en dergelijke sites ben ik vergelijkbare tegen gekomen zo tussen de 15 en 20 euro krijg je er een thuis geleverd ik zeg doen.

Screenshot 2025-07-03 at 08-34-58 Colapz oplaadbare campingdouche met batterij draagbare buitendouche voor honden auto... bol.png

aangepast door drempler
  • Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...