drempler Geplaatst: donderdag om 07:48 Geplaatst: donderdag om 07:48 Die AI filmpjes zakken mij de broek altijd zo van af..... maargoed dat terzijde. Mijn tip is ga niet lopen prutsen met zelf gemaakte filters of alles wat daar op lijkt. De kans da het niet goed filterd of het nu is door een fout die je hebt gemaakt of gewoon het systeem opzich dan kun je hierdoor ernstig ziek worden of nog veel erger. Koop je gewoon voor een paar tientjes een echt filter. Quote
Roely Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden AI ? Je bedoeld de AI van dit forum, welke het filmpje in het Nederlands vertaald ? Als je door klikt naar you tube, is het origineel in het Engels. jammer dat je denkt dat er in een zogenaamd ‘echt filter van een paar tientjes’ iets heel speciaals zit. Maar inderdaad het kost niet veel zo’n water filter . Dus hoef je niet te klungelen als je niet zo handig bent. De video heeft best leuke en leerzame projectjes volgens mij. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.