Nadia Madnoersan Geplaatst: 21 oktober Delen Geplaatst: 21 oktober Hallo beste mensen! Mijn naam is Nadia Madnoersan. Ik ben regioverslaggever voor het AD Rotterdams Dagblad en schrijf een verhaal over welke noodrampen het meest waarschijnlijk zijn in onze regio en hoe goed Rotterdammers daarop voorbereid zijn. Ik zoek dus preppers uit de regio die mij (VRIJBLIJVEND) hierover zouden kunnen en willen vertellen. Ik ben vrij onbekend met hoe fora precies werken, dus ik hoop dat dit oproepje op de juiste plekken terecht komt. Je kunt mij bereiken op 0611168947 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: 22 oktober Delen Geplaatst: 22 oktober Beste Nadia, Welkom op het forum. Mijn ervaring is er weinig reacties komen op dergelijke verzoeken. Vaak word er gezocht naar "doomsday preppers" om een spannend verhaal te kunnen schrijven. De werkelijkheid we zijn allemaal gewone mensen: werken op kantoor, in de bouw, als docent of als notaris. We doen geen vreemde/spannende dingen. Het enige verschil? We bereiden ons wat beter voor op mogelijk rampen. U wilt schrijven over mogelijke rampen in uw omgeving. Stel u mocht deze vraag invullen, wat voor rampen zou u zich in kunnen beelden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.