Ga naar inhoud
GENEGEERD

[N-Registratie] Illegale zenders


Nachtschaduw

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zeker niet alleen voor geregistreerde, maar ben mij eerst eens gaan verdiepen in het hoe of wat en las dat er nogal brutalen zijn die zelfs jagen op mensen die niet legaal werken. Het blijkt dat men best wel eens wil gaan jagen met een groepje en dan vervolgens bij iemand aan de deur klopt, bij mij moeten ze dat niet doen want het welkom zal dan niet vriendelijk zijn.

 

Dat ik N heb gehaald en later voor F ga is een persoonlijke keuze omdat ik het leuk vind om certificaten te halen voor op mijn CV. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Nachtschaduw zei:

www.zendamateur.com 

 

Meer interessant is zoeken naar: Voor de maritieme radiocommunicatie gaat het om de examens voor het Basiscertificaat Marifonie, Marcom-B en Marcom-A

ik heb src dus dat is klaar, maar dankje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Dat is niet mijn link wat ik stuurde, maar je kunt hem in chase lezen mocht je gene toegang hebben: Kamervragen: Problemen bij de registratie van zendamateurs - Zendamateur.COM (bingj.com)

 

Laatste bericht en zin is: "Aan fabulanten en complotdenkers hebben we hier weinig behoefte hier denk ik?"

aangepast door Nachtschaduw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...