esmeeL1 Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Geachte, Mijn naam is Esmée en ik werk voor de regionale omroep van Limburg: L1. Naar aanleiding van het nieuws dat het aantal noodpakketten over de toonbank vliegt en de interesse in preppen groeit door o.a. Covid en de oorlog in Oekraïne. Ik ben op zoek naar preppers die ons het een en ander willen vertellen, hoe ze preppen, waarom ze het doen en wat hun omgeving ervan vindt. Die dus een woordje uitleg willen geven over het concept en hoe ze het persoonlijk aanpakken. Dat je Limburgs bent is helaas wel een vereisten, want Limburgse omroep Ik ben bereikbaar via: esmee.s.vanloo@l1.nl Met vriendelijke groet, Esmée - redactie L1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel22 Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Tja, zolang het niet op tv is heb je best kans dat er iemand in wil stappen. Ik niet, mag niet, Groninger...😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
camino Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Tja , Tukkers/Achterhoekers zijn ook niet nodig, duss. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.