Ga naar inhoud
GENEGEERD

Advies KLEINSTE noodradio met zwengel


zakhooi

Aanbevolen berichten

Hoi,

Zoals de titel het al zegt, ik ben op zoek naar de kleinste noodradio met zwengel.
Er is zoveel keuze en voor wat ik zoek hebben de meeste te veel features waardoor de radio de groot wordt.
Wat ik zoek zijn de volgende kenmerken:
- Met zwengel (zonnepaneel mag maar is geen vereiste)
- Radio met instelbare frequentie (dus niet zo'n scan FM radio die vanzelf stopt met scannen bij ontvangst, maar echt eentje die je op een frequentie kun instellen)
- Geen extra toeters en bellen zoals powerbank, ingebouwde zaklamp, telefoonlader, etc. Dat maakt de radio alleen maar groter.
- Zo klein mogelijk formaar.
Ik ben dus echt op zoek naar een noodradio die zo klein mogelijk is en geen extra toeters en bellen.
Echter, ik vind juist alleen maar van die uitgebreide multifunctionele radio's.
Ik hoop dat hier op het forum iemand is die precies een radiootje ergens weet die voldoet aan mijn vereisten.

Alvast bedankt voor het meedenken

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...