Ga naar inhoud
GENEGEERD

Filmstudent zoekt prepper voor korte documentaire-opdracht


Gast filmstudentzoektprepper

Aanbevolen berichten

Gast filmstudentzoektprepper

Hoi,

 

Ik studeer aan de Nederlandse Filmacademie en ben (met mijn crew van 4) op zoek naar iemand die aan een korte documentaire zou willen meewerken.

Het eindproduct wordt een persoonlijke docu van ongeveer 5 minuten en gaat niet buiten onze school vertoond worden. Daarnaast houden we natuurlijk rekening met privacy in de film zelf, er hoeft niemand herkenbaar in beeld te komen.

 

Het idee is om (bijvoorbeeld) een dag in het leven van een prepper te volgen, te kijken welke verschillen er zijn tussen het leven van een prepper en niet-prepper, te laten zien wat het preppen aan iemands leven toevoegt, wat voor obstakels een prepper tegenkomt, of iets waar we zelf nog niet aan hebben gedacht; we staan open voor eigen ideeën.

 

Mijn eigen motivatie is dat ik als tiener interesse had in prepping, en eigenlijk niet weet waarom die interesse minder is geworden. Ik heb het idee dat ik mezelf heb neergelegd bij het feit dat ik in een rampscenario nogal hulpeloos zou zijn, dus deze film zou voor mij ook een persoonlijk onderzoek zijn.

 

De praktische informatie: We filmen tussen 29 maart en 2 april, minstens 1 dag, eventueel meerdere dagen. In de weken tussen nu en het draaien doen we onderzoek, hiervoor willen we een aantal keer zonder camera afspreken. Mijn email is: filmstudentzoektprepper@protonmail.com

 

Stuur vooral een email als het je wat lijkt, of als je nog vragen hebt!

 

Groetjes namens de crew,

filmstudentzoektprepper@protonmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...