Ga naar inhoud
GENEGEERD

Petroleumstel brand niet goed, te lage vlam


euqinom

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat het je alsnog lukken gaat met de 3 pits,...ergernis hé dat het gewoon niet lukt 😔

Ik dacht met de 3 pits beter/sneller vlees te kunnen braden maar helaas,...op m'n 2 pitter lukt me dat redelijk maar duurt natuurlijk wel iets langer dan op gas koken🤭

 

Ik heb nu een 1 pits en 2 pits ,..komt denk ik nog wel een 1 pittertje extra bij want daar kan je best heel veel mee en met koken mis ik net een derde  moet met maar 2 stelletjes een beetje in etappes 🙈

 

Ik kook ook al maanden zoveel mogelijk erop hoor nu met de gas prijzen.

Nederlands suddervlees,...Belgisch suddervlees, aardappelen,  groenten,..stoofschotel, zelfs pompoensoep hahaha,.. ik vind het koken 10 keer leuker op deze manier, dus duur gas of niet in de toekomst,..ik hou ze erin hahaha

 

Mn suddervlees valt echt met ongeveer 5 uurtjes sudderen uitelkaar, best snel.

Rijst koken op 1 pits moet ik zeggen dat het zo snel gaat dat het oppassen is dat het niet te gekookt is😅 boontjes, spruitjes, aardappels zijn met een uurtje beetgaar,..ik zet wel alles op met gekookt water uit de waterkoker

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...