Riko Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Ja redelijke poging om jezelf uit de nesten te werken @Panoramix maar zo makkelijk kom je natuurlijk niet van me af. We gaan gewoon nog even door. Ik was gisteren druk met andere dingen maar ik had nog wel even tijd om na te denken over die vreemde opmerking van je wat betreft de Russen die volgens jou verantwoordelijk waren voor 'de aanval' op de Yellowstone supervulkaan en de "uitbarsting" die dat zou hebben veroorzaakt. Dit is wat je daar in eerste instantie over zei: Op 19-2-2026 om 01:51, Panoramix zei: Of de Russische aanval op Yellowstone park . En dit toen ik je om verheldering vroeg: Op 20-2-2026 om 23:35, Panoramix zei: Dan over yellow stonepark het leek mij een algemeen bekend doemscenario uit 2015 en 2023 vanuit een Russische geopolitiek analist om een bom te gooien op Yellowstone park . zo hardnekkig zelfs dat vorig jaar met de uitbarsting de halve wereld eerst met een schuin oog naar Rusland keek. Nou ten eerste, het lijkt erop dat je hier 'fake news' aan het verspreiden was want het enige dat ik kon terugvinden over je uitspraak was een artikel uit Juli 2024 over dat er zich een zogenoemde 'hydrothermale explosie' had voorgedaan. Gewoon wat water en stoom dat met iets meer kracht dan gebruikelijk de lucht in werd gespuwd vanuit een bestaande geiser en daardoor wat schade had aangericht. Dat is geen uitbarsting. Dat je het wel zo noemde valt in mijn ogen onder paniekzaaierij en is vanzelfsprekend buitengewoon onverantwoord. Helemaal op een forum zoals dit. Wat me nog meer verontrustte was dat je de Russen de schuld in de schoenen probeerde te schuiven en daarmee de indruk wekte dat een toekomstige échte uitbarsting óók hun schuld zou kunnen zijn. Dat baart me ernstige zorgen want het verspreiden van dit soort geruchten zou deel uit kunnen maken van de voorbereiding op een 'inside-job' die de ondergang van Amerika zou moeten bewerkstelligen. Dat is een theorie waar ik al een tijdje mee loop te spelen en te maken heeft met een partij die weinig behoefte voelt om achter een zinkend schip mee naar beneden te worden gezogen na het vrijwel onvermijdelijke failissement van Amerika. De CIA opereert voornamelijk in het buitenland en hebben daar naar alle waarschijnlijkheid genoeg middelen om autonoom door te gaan in het geval van de vernietiging van Amerika. Als Amerika niét wordt vernietigd dan zal die astronomisch hoge staatsschuld er vroeg of laat waarschijnlijk voor gaan zorgen dat Amerika failliet gaat en onder curatele komt te staan. Wat je dan krijgt is een CIA die het bevel krijgt om alle middelen te verzilveren zodat dit kan worden gebruikt om schuldeisers af te betalen. Met andere woorden: Het einde van de CIA en een totale terugtrekking. De JIG (Joodse Inteelt Gemeenschap - en niet de normale joden dus) lijkt graag gebruik te maken van de CIA in hun poging om zoveel mogelijk macht te vergaren binnen de inlichtingengemeenschap in voorbereiding op een totale machtsovermame wereldwijd. Gelet op de vorderingen die ze hebben gemaakt terwijl ze zich achter "de grote CIA uit de films" verschuilden, zou de ondergang van de CIA behoorlijk wat roet in het eten kunnen goeien zeg maar. Het is dus niet geheel ondenkbaar dat ze van plan zijn om letterlijk de roet uit de Yellowstone vulkaan te gebruiken om van Amerika af te komen en de Russen daarvan de schuld te geven. Het is namelijk de roet die het luchtruim ontoegankelijk zou maken voor de Amerikaanse luchtmacht waardoor ze zichzelf amper zouden kunnen verdedigen tegen de Russen die uiteraard opportunistisch gebruik zouden maken van zo'n kwetsbare situatie en samen met Cina de westkust zou gaan bestormen. Hierdoor zou het inderdaad kunnen lijken alsof de Russen de Yellowstone vulkaan hebben laten uitbarsten terwijl het eigenlijk de CIA was die deze aanval mogelijk heeft gemaakt. Het zou niet de eerste keer zijn dat de CIA een aanval op eigen grondgebied mogelijk heeft gemaakt vanwege bepaalde belangen die ze daarbij hadden. Ook het feit dat ze nog niets hebben ondernomen om een andere vulkanische dreiging voor Amerika te neutraliseren wijst erop dat ze iets van plan zijn en Rusland of China daar de schuld van willen geven. Kijk bijvoorbeeld naar het vulkanische eiland La Palma voor de kust van de Westelijke Sahara. Wetenschappers zeggen dat als die vulkaan nogmaals uitbarst, het halve eiland in zee zal glijden en genoeg waterverplaatsing kan veroorzaken om een monstergolf richting de oostkust van Amerika te sturen. Je kan je wel voorstellen dat het sadistische tuig van de JIG het een heerlijk idee vind om eerst allemaal vluchtelingem richting de oostkust te jagen met die invasie aan de westkust om vervolgens die monstergolf erop af te sturen en het te laten lijken alsof deze ellende allemaal deel uitmaakte van een Russisch of Chinees plan. Dat er nog niets noemenswaardigs is ondernomen tegen deze twee bekende dreigingen wijst erop dat ze worden 'bewaard' om later in te kunnen zetten. Of jij één van hun knechtjes bent die ons zou moeten ontmoedigen om iets aan deze dreigingen te doen weet ik niet Panoramix, maar dat je hier zonder noemenswaardige argumentatie claimt dat de neutralisering van de Yellowstone supervulkaan onmogelijk is roept wel wat vraagtekens bij mij op... 5 uren geleden aangepast door Riko Quote
Riko Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Goed, ik zou nog even voortborduren op die pikante theorie van een paar berichten geleden. Deze gaat eerst nog interplanetair en daarna multi-dimensionaal. Het lijkt wellicht alsof dit soort theorieën niet thuishoren op een forum als dit maar het lijkt me wel degelijk relevant omdat veel kwetsbaarheden binnen ons systeem (waar preppers zich zorgen over maken en zich daarom op voorbereiden) oorspronkelijk afkomstig zouden kunnen zijn van interplanetaire of zelfs interdimensionale partijen. Kijk bijvoorbeeld naar punt 1 van deze interplanetaire theorie. Stel dat op een andere planeet hier vandaan ook leven is ontstaan maar dat hun dinoauriërs daar veel langer geleden zijn uitgeroeid waardoor ze een significante voorsprong hebben op ons. Vergeleken met hen zijn we dan een redelijk jong ras maar toch zijn er nu al wel meerdere mijnbouwbedrijven bezig met het voorbereiden van interplanetaire mijnbouwprojecten. Het is dus niet geheel ondenkbaar dat een andere gemeenschap hier ver vandaan al heel lang geleden dit soort interplanetaire mijnbouwprojecten heeft gelanceerd en dat planeet Aarde daar één van is. Ervan uitgaade dat zo'n andere planeet ook bestaat uit verschillende landen met onderlinge conflicten, zou het best kunnen dat het mijnbouwproject van een 'goed' land door een 'slecht' land stiekem wordt gebruikt om bepaalde doelen te bereiken. Bijvoorbeeld met als intentie van de slechteriken om het land van de goeieriken te infiltreren tijdens een wettelijk opgedrongen evacuatie vanaf een planeet zoals de onze. Je zou het in relatie met het voorgaande bericht enigszins kunnen vergelijken met de JIG (Joodse Inteelt Gemeenschap) die Canada wil dwingen om joodse vluchtelingen op te nemen tijdens zo'n rampscenario aan de oostkust en westkust van Amerika zodat ze zich onder deze normale joden kunnen verschuilen tijdens een massa-infiltratie. Dit mogelijke plan zou kunnen verklaren waarom Amerika ruzie blijft zoeken met Rusland en China en waarom kwetsbaarheden als Yellowstone en La Palma niet worden geneutraliseerd. Eigenlijk zou het een soort 'catch-22' worden voor Canada want als ze weigeren om vluchtelingen op te nemen zijn ze volgens internationale wetgeving strafbaar en als wél vluchtelingen toestaan zijn ze niet veel later de controle over hun land kwijt omdat kwaadaardig joods inteelt onder dekking van normale joden de boel dan stukje bij beetje stiekem overneemt net als bij hun vorige slachtoffers; Europa en Amerika. Nou ja het zou dus best kunnen dat ze dit soort goedbedoelde regelgeving met kwaadwilende intenties willen gaan misbruiken om een land op hun planeet via onze planeet te kunnen infiltreren en over te nemen. Geen idee hoe zo'n evacuatie eruit zou zien maar wellicht dat ze onderweg zijn met een nieuwe teleport machine nadat het inteelt tuig een andere kapot heeft gemaakt. Misschien dat de JIG daarom vanachter de schermen zo gepassioneerd aanstuurd op het gebruik van fossiele brandstoffen en het behouden van de veehouderij. Al dat CO2 en methaan zorgt voor het opwarmen van de Aarde en daarmee het smelten van de poolkappen waardoor de zeespiegel met zo'n 70 meter kan gaan stijgen en we dus heel wat minder land hebben om op te leven. Zonder massa-evacuaties zouden miljarden mensen sterven en zouden de goeieriken daar op basis van hun regelgeving medeverantwoordelijk voor kunnen worden geacht. En ja, ga jij maar eens kunnen bewijzen dat het inteelt tuig deze noodsituatie vanuit het geheim heeft veroorzaakt... Goed tot zover punt 1 van deze interplanetaire theorie. Er zijn nog een paar die nog iets verder moeten worden uitgewerkt. Komen later. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.