Gast Gavin Mooij Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Hi! Ik werk op de redactie van Radio 1, en voor een van onze programma's willen we een reportage maken over iemand die zich heeft voorbereid voor een kernoorlog. Wij zijn namelijk heel benieuwd wat hier allemaal bij moet kijken, waar je op moet letten, etc. Het allerleukste zou zijn als er iemand is met een compleet ingerichte schuilkelder. Ik weet niet of dit bestaat in Nederland, maar dat zou het gaafste zijn om bij langs te gaan. Heb jij dit zelf? Of ken jij iemand die dit heeft? Stuur mij een mailtje via gavin.mooij@kro-ncrv.nl Maar mocht je geen schuilkelder hebben, maar wel een mooi verhaal willen vertellen over jouw voorbereidingen kan je ook altijd een mail sturen. Alvast bedankt! Vriendelijke groet, Gavin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Gavin Mooij Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Wat extra informatie : Het zou gaan om een audio reportage op locatie. Daarnaast vind ik het belangrijk om de prepper niet als "vreemde vogel" neer te zetten, maar juist als iemand die mij persoonlijk tips kan geven. Ik ben namelijk zelf ook wel een beetje bang geworden door de kerndreiging, en bedacht me dat ik geen idee had wat ik eigenlijk kan doen. Veel van de luisteraars van Radio 1 zullen denk ik dezelfde gevoelens hebben, en daarom leek dit mij een relevante en interessante manier om aandacht te besteden aan preppers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Zet juist in op budgetpreppers . Daar heeft de burger meer aan dan een kostbare schuilkelder. Informeer is bij de Prepshop😏 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.