vso1 Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Ik zoek een beetje een allround verwarmer het liefst zoiets als je in een tent kan gebruiken met inlaat /uitlaat nu moet het ook diverse brandstoffen aankunnen (petroleum, hout(pellets) maar ook dusdanig dat je het 8 tot 12 uur kan laten branden zonder dat gevaar oplevert. en dus ook veilig in huis te gebruiken zijn (of op de camping) ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 De rookafvoer is het grootste probleem Die moet goed in orde zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Rien Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 16 uur geleden, vso1 zei: nu moet het ook diverse brandstoffen aankunnen Als je er een vindt laat het ons weten. Ik geloof niet dat ze bestaan. Om alles compleet te verbranden moet de temperatuur enorm hoog zijn. Dit vergt een lang brandkanaal, bv een rocket heater. Dat het compact kan laat een zibro zien, maar dan alleen voor petroleum, niet voor hout. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Ik denk dat je dan toch echt meerdere kachels nodig gaat hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.