prepperpappa Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Hoi, ik zie heel veel tips en bedankt daarvoor maar wat zou jij in de top 5 zetten als survival tip? Mijn lijst zou zijn 1-Drinken 2-Eten 3-ehbo kist 4-warme kleding(muts ,handschoenen,enz. 5-Zelfverdediging (dit kan zeer uiteen lopend zijn voor iedereen een eigen keuze) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Nummer 1 en 5 samen op de eerste plaats. Ik heb op forums in de VS gelezen dat er talrijke lieden zijn die als survival spullen alleen maar wapens of een groot mes zeggen nodig te hebben, snappie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 19 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2012 Ja je hebt denk ik wel gelijk , er wordt te makkelijk gedacht over je (nu) vriendelijke buren die in noodsituaties in ene toch niet zo vriendelijk blijken als je dacht. Maar goed, het is natuurlijk lastig als er iemand met een vuurwapen voor je staat. In NL kom je niet zo makkelijk aan een vuurwapen als in de VS. Tenmiste....ik niet dus ik moet het doen met oa mijn hond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Dit is de correcte lijst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.