esmp3 Geplaatst: 2 januari 2021 Delen Geplaatst: 2 januari 2021 Hallo allemaal, Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag? Ik heb een tyt dm uvf10 portofoon met de pmr frequenties erop. Nu hebben collega's een motorola xt420, 460 of 660 Als we op de zelfde frequentie staan heb ik storing van anderen en zij niet. Is dit op te lossen zodat ik ook geen last heb van anderen? Alvast bedankt. esmp3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutch013 Geplaatst: 2 januari 2021 Delen Geplaatst: 2 januari 2021 Ctcss codes gebruiken. Of je ruisonderdrukking/ squelch wat hoger zetten in de software. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
esmp3 Geplaatst: 6 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2021 hallo dutch013 Ik heb op de tyt de squelch op 9 staan via de software maar nog steeds storing. Niet op de motorola xt420, daar brand dan wel het ledje rood. Volgens mij is de ctcss code van de motorola n754n en op de tyt ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutch013 Geplaatst: 6 januari 2021 Delen Geplaatst: 6 januari 2021 Zowel op rx en tx de DCS ingesteld?D754I proberen misschien...Toegevoegd lijst met geldige dcs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.