Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers gezocht voor programma van BNNVARA


Gast Linda Arons

Aanbevolen berichten

Gast Linda Arons

Hallo! Mijn naam is Linda Arons en ik ben researcher van o.a. Documentaires bij Witte Geit TV (BNNVARA). Momenteel werken we aan een programma waar we kritische denkers aan het woord laten.

 

We merken dat mensen geneigd zijn, vaak uit angst of onwetendheid, om niet naar kritische denkers te luisteren. En daardoor blijft hun geluid ongehoord. Wij willen met dit programma juist wél luisteren naar wat ze te zeggen hebben, om van ze te leren maar ook om aan iedereen de boodschap mee te kunnen geven: doe je eigen onderzoek, voordat je een mening vormt.

Eén van de afleveringen staat in het teken van het Einde der Tijden. Zoals u waarschijnlijk weet, is dit een complex onderwerp. Zal de wereld echt vergaan? Wanneer breekt er een nieuw tijdperk aan? Moeten we ons voorbereiden op wat er eventueel komen gaat? Hoe kunnen we dat doen? Wij duiken graag in de wereld van een prepper om hier antwoorden op te krijgen. Bent u of kent u een prepper aan wie ik een paar vragen zou mogen stellen?

 

Ik hoor het heel graag! 

Met vriendelijke groet,

 

Linda Arons

linda@wittegeit.tv

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Linda, er zijn ongetwijfeld preppers die iets met het einde der tijden hebben, maar of je die hier vindt?

 

Ik geloof dat de meeste preppers hier heel gewone mensen zijn met een gewone baan. We geloven alleen niet dat het een goed idee is om te vertrouwen op de just-in-time infrastructuur voor wanneer het mis gaat.

 

Success met je zoektocht,

Rien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...