Wonderland Geplaatst: 25 maart 2020 Delen Geplaatst: 25 maart 2020 Vandaag creatief geweest met afval.... Paar paaltjes, paar plankjes en straks wat folie. MN vriendin lekker aan de schilder en hoppa kweken met die zooi. Ja ik weet het. Wit is niet de ideale kleur, maar het zal vast wel groeien...... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast OBL-Rien Geplaatst: 25 maart 2020 Delen Geplaatst: 25 maart 2020 Leuk. Ga je ook een ventilatie mogelijkheid inbouwen? Het kan erg warm worden in zo'n afgesloten ruimte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 25 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2020 Ik gebruik folie van mijn werk, dus wil er wel roostertjes in plakken. Ik heb een rol van 100 meter dus als het uiteindelijk stuk gaat of scheurt, dan plak ik er een nieuwe op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 27 maart 2020 Delen Geplaatst: 27 maart 2020 ziet er goed uit, wat wil je gaan verbouwen in de kas? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 27 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2020 20 minuten geleden, MyronPrps zei: ziet er goed uit, wat wil je gaan verbouwen in de kas? Tomaatjes (laten opgroeien en dan naar buiten) Paprika, sla, komkommer en aardbei. Waarschijnlijk niet allemaal tegelijk, maar dat zijn de gewassen die wij regelmatig eten. Ik heb daarnaast ook kweekbakken (van die plastic bakken) waar ik ook in kan opkweken, dus aan ruimte geen gebrek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast OBL-Rien Geplaatst: 27 maart 2020 Delen Geplaatst: 27 maart 2020 Die is leuk geworden! Tip voor het geval je een soort duck-tape hebt gebruikt: houdt die in de gaten want die is niet UV-hard. Na een jaar of zo gaat die mogelijk schilferen en een troep maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 27 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2020 1 uur terug, OBL-Rien zei: Die is leuk geworden! Tip voor het geval je een soort duck-tape hebt gebruikt: houdt die in de gaten want die is niet UV-hard. Na een jaar of zo gaat die mogelijk schilferen en een troep maken. Klopt... Ik werk er dagelijks mee dus altijd gratis.... En altijd vervangbaar ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.