Wonderland Geplaatst: 23 maart 2020 Delen Geplaatst: 23 maart 2020 Ik kwam vandaag dit filmpje tegen: Leek mij voor de SC of bug out een mooi exemplaar. Niet luxe wel handig. Ik zat te denken dat als je een gesloten enkelassertje op de kop tikt, je dit zelf relatief goedkoop kunt maken. In het verleden had ik al een mooie kar, maar niet geschikt voor slapen of wonen. Mijn inspiratie is gewekt ? 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 24 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2020 Kom er ook achter dat het al eerder benoemd is in eerdere posts... Neemt mijn inspiratie niet weg, maar weer niet uniek ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 14 november 2020 Delen Geplaatst: 14 november 2020 Wat een schattig klein caravannetje! 😍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.