Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waterval nieuw hier


Gast Waterval

Aanbevolen berichten

Net deze groep ontdekt, leuk! Ik heb wat ervaring met kleding maken, een textielbrevet en gewerkt bij de concurrent (Leewenstein) en als coupeuse voor de Knip (patronenblad). Ik heb naaimachines verzameld, zowel electrisch als hand. Op een gegeven moment had ik er 23. Allemaal voor zover mogelijk zelf opgeknapt, maar geen opleiding voor gevolgd. Mocht iemand nog een complete reparatiehandleiding hebben (bijvoorbeeld boeken van de opleiding naaimachinereparateur) dan houd ik mij aanbevolen! Ideaal voor mij zou zijn om een vrije arm trapnaaimachine te hebben, zoiets heb ik nog niet gezien, misschien is het mogelijk dit zelf te maken? De modernere electrische naaimachines hebben de motor weggewerkt in de behuizing, dan lijkt het mij moeilijk om een aandrijfriem te bevestigen. Alle tips welkom, en als er nog vragen zijn zal ik die proberen te beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

PS: op dit moment heb ik een lockmachine, een flatlock, een robuuste moderne machine, en wat "knutsel" machines. En daarnaast een aantal spinnewielen voor het zelf spinnen van wol, vlas en katoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...