homerun Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 hallo mede jonge preppers zoals je misschien al hebt gezien wil ik een prep groep oprichten. het liefst met jonge preppers want met de oudere mensen vertrouw ik toch niet zo. dus ik zoek eigenlijk voor vrijwilligers. want ik weet haast zeker dat de meeste jonge preppers gaan het niet reden in hun eentje. dus dit is meer een oproep voor uw en mijn veiligheid. MVG homerun Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 31 juli 2014 Delen Geplaatst: 31 juli 2014 mischien moet je meer info geven zoals met hoeveel ? wat is het plan? welke vaardigheden heb je /zoek je ? mvg Bjorn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2014 oke iets meer info. 1. de omgeving van waar u woont maak niet uit want we gaan toch naar de zelden BOL. 2. hoeveel aantal mensen. de hoeveel heid mensen maakt niet uit want ik verwacht er toch niet meer dan 15. 3. waar gaan we naar toe. eerlijk gezegd heb ik nog geen BOL maar waar ik naar toe zou gaan weet ik wel ik zou naar Duitsland gaan. het Dorp wat naast de Bol ligt zeg ik alleen via een PB. 4. welke vaardigheden heb ik: ik heb eerlijk gezegd niet zoveel vaardigheden. ik kan wel boogschieten( ik heb ook een boog) ik heb ook een katapult. daar ben ik nog mee bezig met schieten. ik kan op mijn mini esbit BBQ gewoon goed koken. en ik heb haast alle nodige spullen. 5. hoe gaan we daar naar toe: ik zelf had het plan om te gaan fietsen. want dat is wel beter dan lopen. maar omdat waarschijnlijk niet iedereen in de zelfde provincie woont moeten we per provincie reizen dat houd in dat elke provincie zijn eigen verzamel punt krijgt en als de geplande tijd over is dan trekt die groep veder. voor meer info vraag het gerust mvg homerun Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 wat is je idee? wil je samen met andere jonge preppers hier een bug out voorbereiden? want als het tijd is voor een bug out denk ik toch dat je beter wel met volwassenen mee kan ^^ als tiener denk ik namelijk niet dat ik het in mijn eentje zou redden, ookal is het met andere tieners samen als het kan zou ik persoonlijk het liefst naar zwitserland willen als bol, omdat de kans dat zwitserland aangevallen wordt best klein is... maar duitsland is natuurlijk wel dichterbij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2014 ja daar heb je gelijk in @little ik heb ook wel wat aanmeldingen gekregen van vermoedelijk volwassenen. maar zwitserland lijkt me ook erg veilig. maar alleen daar kom je niet zo gemakkelijk in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2014 edit sorry ik voor de double post Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 ja je komt zwitserland indd ni zo makkelijk binnen, zeker niet als er oorlog zou zijn, dan willen ze wss zo weinig mogelijk mensen binnen hebben dus als dat niet lukt dan duitsland, daar woon ik toch heel dichtbij maar als er oorlog is met rusland dan is duitsland eigenlijk niet zo'n goed idee want dan ga je richting de vijand moeilijk haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 11 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2014 ja maar als je naar het westen wilt loop je recht het water in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 of je gaat met een boot Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 11 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2014 je krijgt mij echt niet op een boot de zee of oceaan op. dat vertik ik en niemand zal me of kan me dwingen. ik heb iets tegen water (zee/oceaan) dat was vroeger ook al maar dat zal nooit veranderen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 had ik vroeger ook ik was altijd bang dat er haaien waren enz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 12 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2014 begrijp ik maar als ik op het water zit ga ik heel ver uit mijn comfort zone. niet dat het erg is maar liever niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 mischien toch zwitserland nemen? ze laten je niet snel binnen maar ik geloof dat het met een kleine groep wel lukt een grens is leuk om troepen mensen buiten te houden maar een kleine groep is moeilijk ook vanwege de enorme oppervlakte die bewaakt moet worden mvg Bjorn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 Ja, miss maar ff wat woorden in t zwitsers leren dan xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 13 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2014 ja haha maar little doe je nou mee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 13 september 2014 Delen Geplaatst: 13 september 2014 Haha is goed ^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 Hoe oud ben je btw? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2014 ik ben 14 en jij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 Maandje geleden ben ik 16 geworden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2014 ooohh nog gefeliciteerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 dankjee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2014 maar met de Bug Out naar Duitsland is ook nog maar een idee daarom maken MP (MyronPrps) en ik een BOL bij SC gilze dat is beter bereikbaar en ik heb verlopig nog niet de mogelijkheid om naar Duitsland te fietsen daarom wordt het voorlopig gilze Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 Natuurlijk is t maar een idee, en gilze is indd handig, kan je zelfs nog naar belgië toe als in nederland de pleuris uitbreekt. Ik woon alleen noordoost van nederland dus voor mij is duitsland handiger en dichterbij ^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2014 ja dat is waar. maar als ik naar het buitenland zou moeten dan zou ik wel naar Duitsland gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 Ja indd, die hebben ook een sterker leger enz, dus hopelijk dan veiliger daar... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten